Consultatii / Comenzi: 0740.082.543

Politica de Returnare / Schimbare

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta:
Consumatorul are dreptul  de a se retrage din contractul la distanta, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de catre dumneavoastra.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat cu toate accesoriile. 

Model de retragere,

pe baza Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative

(publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 427 din 11.06.2014)


Stimați consumatori, prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă
doriţi să vă retrageţi din contract.


– Către SC Optocris Vizual SRL, Str. Frumoasa, nr.6,  parter vila, Iasi, judet Iasi:
– Vă informez/Vă informăm (*) prin prezenta cu privire la
retragerea mea/noastră (*) din contractul referitor la vânzarea
următoarelor produse (*)/prestarea următoarelor servicii (*)
– Comandate la data (*)/primite la data (*)
– Numele consumatorului (consumatorilor)

– Adresa consumatorului (consumatorilor)

– Semnătura consumatorului (consumatorilor) (doar în cazul
în care acest formular este notificat pe hârtie)
– Data
(*) A se elimina menţiunea inutilă, după caz.

 

Garantat primiti banii inapoi in 30 zile calendaristice


www.ochelari-iasi.ro urmareste ca in orice situatie neplacuta , cauzata de noi sau client, in urma unor discutii amiabile clientul sa fie multumit. Daca ati gresit comanda sau nu sunteti pe deplin multumit de produsele cumparate, atunci aveti dreptul de a returna produsele in termen de 30 zile calendaristice de la receptionarea lor.


Cum puteti folosi garantia de 30 zile banii inapoi?


Daca nu sunteti multumit de ce ati comandat, puteti returna produsele la ochelari-iasi.ro in termen de 30 zile, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de dvs, iar rambursarea contravalorii produsului se va face prin metoda initiala de plata sau orice alta metoda agreata de comun acord, in cel mult 30 de zile calendaristice de la retur.

Asadar, daca doriti sa renuntati la un produs trebuie sa ne trimiteti o instiintare prin e-mail (office.optocris@yahoo.ro), posta, telefon, SMS, verbal sau orice alte metode convenabile prin care ne anuntati ca doriti sa returnati produsul, mentionand numarul comenzii/facturii si codul IBAN al contului bancar, unde doriti sa va restituim contravaloarea produsului.

In general, produsul nu trebuie sa fie deteriorat, sa nu contina urme de uzura, sa fie returnat numai in ambalajul original sigilat si fara insemnari sau alte modificari aduse ambalajului.


Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de uzura si nu poate fi vandut ca si produs nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat sau, in cazul in care este intr-o stare ce nu ne permite recomercializarea lui, ne rezervam dreptul de a refuza produsul, iar la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.


Pentru orice detalii privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati prin e-mail sau telefonic.

 

PRODUSE  ORIGINALE

Toate produsele de pe www.ochelari-iasi.ro  sunt autentice. 

 

SCHIMBARE PRODUSE

Schimbarea produselor achizitionate de pe ochelari-iasi.ro este gratuita in termen de 30 zile calendaristice de la achizitionare.

Schimbarea este valabila doar daca :

  • solicitarea de schimbare se face in termen de 30 de zile calendaristice de la achizitionarea produsului ;
  • ambalajul nu a fost deteriorat ;
  • produsul a fost achizitionat de pe site-ul www.ochelari-iasi.ro .
  • Schimbarea produsului se face dupa cum urmeaza: Clientul trimite catre furnizor produsul. Furnizorul suportand taxele de transport/curierat. Furnizorul, dupa ce primeste produsul, se obliga sa trimita gratuit (fara alte taxe) produsul cerut de client.

Afla primul despre cele mai noi produse